Ξενοδοχεία 2020: καλωσορίζοντας τους πελάτες του αύριο

0

Ο ξενοδοχειακός κλάδος διανύει μια περίοδο πρωτοφανών και αμετάκλητων ανακατατάξεων και το 2020 η εικόνα του θα είναι πολύ διαφορετική απ’ ότι σήμερα. (Στο παρόν) αναλύουμε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος: πώς τα ξενοδοχεία θα προσελκύουν επισκέπτες (επαγγελματίες και τουρίστες) στο μέλλον; Πώς θα παραμείνουν ανταγωνιστικά σε έναν ψηφιακό κόσμο; Και ποια θα είναι τα αυριανά τους επιχειρηματικά μοντέλα;

Εκ πρώτης όψεως, ένας απλός παρατηρητής θα θεωρούσε πως ο κλάδος βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Μέχρι το 2016, τα συνολικά έσοδα του κλάδου αναμένεται να ξεπεράσουν το μισό τρισεκατομμύριο δολάρια. Μεγέθη όπως πληρότητα, RevPAR2 και μέση ημερήσια τιμή, βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, δημιουργώντας θετικές προοπτικές.

Ωστόσο, τα καλά εμπορικά αποτελέσματα αποτελούν μόνο τμήμα της συνολικής εικόνας. Τα ξενοδοχεία επηρεάζονται από μια πολύ βαθύτερη τάση. Ο κλάδος επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στους επισκέπτες, και εκείνοι είναι που πραγματικά κινούν τα νήματα. Όπως και σε άλλους κλάδους, οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μετατοπίσει τη διαπραγματευτική ισχύ προς τον πελάτη.

Ταυτόχρονα, οι ίδιοι οι καταναλωτές αλλάζουν. Κατά τα επόμενα χρόνια, η γενιά των Millennials, ανθρώπων μεγαλωμένων σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, που επιζητούν τοπικές, αυθεντικές εμπειρίες, θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της αγοράς. Επισκέπτες εξωτερικού, ιδιαίτερα από αναδυόμενες οικονομίες, αποκτούν ολοένα μεγαλύτερη σημασία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η ανάπτυξη του κλάδου από τώρα μέχρι και το 2020 αναμένεται να προέλθει σχεδόν αποκλειστικά από επισκέπτες εξωτερικού. Για τα ξενοδοχεία αυτό μεταφράζεται σε αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών για προσφερόμενες υπηρεσίες (και γλώσσες επικοινωνίας) πλήρως ανταποκρινόμενες στις ανάγκες τους.

Λόγω της αυξανόμενης σημασίας των τάσεων αυτών για τον κλάδο παγκοσμίως, η Grant Thornton εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο μια πελατοκεντρική οικονομία θα μεταβάλλει τις συνθήκες στον ξενοδοχειακό κλάδο από σήμερα έως το 2020. Διερευνά τις κύριες προκλήσεις και ευκαιρίες για τον κλάδο σε τέσσερις θεματικές ενότητες, τονίζοντας τα πρωταρχικά ζητήματα που οι ξενοδόχοι θα πρέπει αντιμετωπίσουν, καθώς προετοιμάζουν τις επιχειρήσεις τους για το μέλλον.

Διαβάστε την έρευνα εδώ!

Share.

Comments are closed.