Καθώς ο Οκτώβριος πλησιάζει, το ανανεωμένο γαστρονομικό project των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης ενισχύει τη διαδραστική σχέση του με το κοινό και “παντρεύει” τις δύο αγάπες του: Την αγάπη για την κουζίνα της πόλης και την αγάπη για την τέχνη.
Με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη, το thessbrunch αφιερώνει το διαγωνισμό #koulouriofthemonth του Οκτωβρίου στα 52α Δημήτρια και προτρέπει το κοινό να “κεντράρει” στον πολιτισμό και την τέχνη ή και να εστιάσει στις εκδηλώσεις του μεγαλύτερου πολιτιστικού θεσμού που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην πόλη.
Για να συμμετέχει κάποιος στο διαγωνισμό, αρκεί να τοποθετήσει ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο και να συμπεριλάβει σε αυτό την επιλεγμένη φωτογραφία του με πολιτιστικό θέμα, στη συνέχεια να προσθέσει το hashtag του διαγωνισμού #koulouriofthemonth και να την κοινοποιήσει στα social media του thessbrunch.
Κλικ και likes μας φέρνουν πιο κοντά στην τέχνη
Ο διαγωνισμός του Οκτωβρίου θα “τρέχει” από την 1η Οκτωβρίου, επίσημη ημερομηνία έναρξης των 52ων Δημητρίων, έως και τα τέλη του μήνα και ο νικητής με τα περισσότερα likes στη φωτογραφία του, θα κερδίσει ένα διπλό αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή για πτήση εξωτερικού, σε ένα δημοφιλή πολιτιστικό προορισμό.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια των φετινών Δημητρίων από την 1 έως και την 22 Οκτωβρίου, το thessbrunch θα κληρώνει σε κάθε διοργάνωσή του εισιτήρια εισόδου για τις εκδηλώσεις του φεστιβάλ.
Η μεγαλύτερη πολιτιστική γιορτή της πόλης περιλαμβάνει θεατρικές παραστάσεις, περφόρμανς, συναυλίες, εικαστικά, χορό, φωτογραφία και κινηματογράφο, σε ένα σύνολο 42 κύριων δράσεων και παράλληλων εκδηλώσεων και υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις και δυνατό χειροκρότημα.
Υπενθυμίζεται ότι οι εκπλήξεις του φθινοπωρινού thessbrunch συνεχίζονται και όλο τον Οκτώβριο και Νοέμβριο, καθώς σε κάθε διοργάνωση κληρώνεται ένα διπλό αεροπορικό εισιτήριο εσωτερικού, προσφορά της Ellinair. Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη είναι και ο εμπλουτισμός του thessbrunch με μουσική, το λεγόμενο “thessbrunch with a music twist”. Επίσης υπενθυμίζεται ότι οι φίλοι του thessbrunch του φθινοπώρου θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, δωρεάν εισιτήρια για την είσοδό τους στους χώρους όπου θα φιλοξενηθεί η κεντρική έκθεση της 6ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αγιορειτική Εστία).
H εξωστρέφεια του thessbrunch
Με στόχο να προβάλλει ακόμα περισσότερο τον προορισμό στο εξωτερικό, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επιστρατεύει και το γαστρονομικό “παιδί” της, το αγαπημένο δεκατιανό της πόλης, το thessbrunch. Εκμεταλλεύεται τη φήμη και τη δυναμική του νέου προϊόντος και ταυτόχρονα το προωθεί στη διεθνή τουριστική αγορά, για να αναδείξει τα δυνατά σημεία της Θεσσαλονίκης που δεν είναι άλλα από τη γαστρονομία, τη φιλοξενία και τον πολιτισμό.
Η εξωστρέφεια του thessbrunch “εισβάλλει” στις κουλτούρες του κόσμου. Με όχημα τη γαστρονομία, το thessbrunch διοργανώνει ταξίδια εξοικείωσης για δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες του εξωτερικού (press/fam trips), προσκαλώντας τους στη Θεσσαλονίκη για να γνωρίσουν το project και να το διαφημίσουν στις χώρες τους. Αυτές τις ημέρες το thessbrunch φιλοξενεί δύο έγκριτες εκπροσώπους του σημαντικότερου γαλλικού γαστρονομικού περιοδικού “REGAL”, οι οποίες παρακολούθησαν την παραγωγή του παραδοσιακού κουλουριού – στα πλαίσια της συνεργασίας της ΕΞΘ με την εταιρία Epiculiar – με σκοπό να αρθρογραφήσουν για αυτό, αλλά και για τη γαστρονομία της περιοχής, στο διεθνή τύπο.
Το κοινό έχει αγαπήσει το thessbrunch, όπως φαίνεται από τη μεγάλη διείσδυση που έχει στα social media. Στους τέσσερις πρώτους μήνες λειτουργίας του, μετρά ήδη περισσότερα από 6.000 likes στο facebook και 2.000 followers στο instagram.
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης πιστεύει ότι η πόλη ανταποκρίνεται επάξια στον τίτλο της “γαστρονομικής πρωτεύουσας της Ελλάδας”, γεγονός που μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προφίλ του προορισμού και για το σκοπό αυτό, έχει ξεκινήσει τη συνεργασία με φορείς της ευρύτερης περιοχής.
Στο thessbrunch του Οκτωβρίου-Νοεμβρίου συμμετέχουν μέχρι στιγμής τα παρακάτω ξενοδοχεία, ενώ προγραμματίζεται ήδη και το πλάνο των Χριστουγέννων:
01/10 Hyatt Regency Thessaloniki
08/10 Nikopolis Hotel Thessaloniki
15/10 The Met
22/10 The Excelsior
12/11 City Hotel
19/11 Colors Urban
Περισσότερες πληροφορίες για τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν, το πρόγραμμα και τα μενού μπορείτε να βρείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.thessbrunch.com
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.