Back to basics: το… Tech του Hotel ξεκινάει από εδώ

0

Όσο αλλάζουν οι τάσεις της τεχνολογίας, τα ξενοδοχεία προσαρμόζονται συνεχώς. Οι μέρες που προσέφεραν δωρεάν έγχρωμη τηλεόραση και aircondition ως έξτρα, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Στο σημερινό κόσμο με γνώμονα την τεχνολογία, οι πελάτες θέλουν online πρόσβαση στους αγαπημένους τους προορισμούς. Θέλουν επίσης προσωποποιημένη εμπειρία και τις ανέσεις της τεχνολογίας όσο βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους. Οι πελάτες σήμερα περισσότερο από ποτέ λαμβάνουν υπόψη τις τεχνολογικές προσφορές όταν επιλέγουν ξενοδοχείο. Τα ξενοδοχεία αντίστοιχα παρακολουθούν τις επιθυμίες των πελατών και ανταποκρίνονται σε αυτές καθώς προσαρμόζονται.

Ποιες τεχνολογικές τάσεις λοιπόν αναζητούν οι πελάτες, και πως ανταποκρίνονται σε αυτές τις ανάγκες τα ξενοδοχεία; Πολλές, σίγουρα, και θα τις δούμε στο συνέδριο HotelTech, όμως η αρχή γίνεται από τις παρακάτω:

Δωρεάν WiFi

Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία βλέπουν την αξία της προσφοράς δωρεάν WiFi στους πελάτες τους. Το δωρεάν WiFi είναι στην πρώτη θέση των πιο σημαντικών ανέσεων στο δωμάτιο, και στην τρίτη θέση για το ξενοδοχείο γενικά. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη αφού σχεδόν το 50% των πελατών ταξιδεύει με δύο ή περισσότερες mobile συσκευές. Οι πελάτες των ξενοδοχείων θέλουν να συνδέονται με τον ίδιο τρόπο που έχουν στο σπίτι και στο γραφείο, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για περιορισμούς στη χρήση δεδομένων. Κάποια ξενοδοχεία το προσφέρουν αυτό σε όλους τους πελάτες, ενώ άλλα το προσφέρουν ως τμήμα των bonus για τακτικούς πελάτες.

Έλεγχος τιμών και κρατήσεις μέσω κινητού

Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν ιστοσελίδα που προσφέρει πληροφορίες για τις ανέσεις και τις τοποθεσίες του. Οι πελάτες δεν θέλουν μόνο να βρίσκουν τηλέφωνα επικοινωνίας για να ζητούν βοήθεια. Θέλουν τη δυνατότητα να ελέγχουν τις τιμές και τη διαθεσιμότητα για τις μέρες που θα ταξιδέψουν, και κατόπιν να κάνουν τις κρατήσεις τους επί τόπου. Χωρίς να χρειάζεται να τηλεφωνούν και να κάθονται στην αναμονή, να πατούν αριθμούς για διάφορες επιλογές, ή ακόμα χειρότερα να πρέπει να τηλεφωνούν μόνο σε εργάσιμες ώρες. Κάποια ξενοδοχεία έχουν την επιλογή κρατήσεων στην αρχική σελίδα τους, απλοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο τον έλεγχο τιμών, τους τύπους και τη διαθεσιμότητα των δωματίων, και κάνοντας τη διαδικασία κράτησης εξίσου εύκολη όταν βρείτε αυτό που θέλετε. Αυτό είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε και εν κινήσει. Όσες περισσότερες κρατήσεις γίνονται online, τόσο λιγότερα τηλεφωνήματα γίνονται στη ρεσεψιόν, επιτρέποντας στο προσωπικό να επικεντρωθεί σε άλλες δουλειές.

Συσκευές αφής στα δωμάτια

Από τη ρύθμιση έντασης του φωτισμού μέχρι το room service, υπάρχουν αμέτρητα χαρακτηριστικά διαθέσιμα σε ένα tablet. Οι πελάτες των ξενοδοχείων μπορούν να ελέγχουν όλες τις περιβαλλοντικές ρυθμίσεις από μία μόνο συσκευή. Σε μία εποχή που η εξατομίκευση είναι πιο σημαντική στους πελάτες από ποτέ, ο χειρισμός μέσω οθονών αφής, τους επιτρέπει να έχουν ότι χρειάζονται ώστε να προσωποποιήσουν τη διαμονή τους, από τη μουσική μέχρι τις κουρτίνες.

Με τις τεχνολογικές τάσεις να κινούνται και να αλλάζουν τόσο γρήγορα, τα ξενοδοχεία που θα καταφέρουν να ακολουθήσουν αυτές τις τάσεις και να παραμείνουν καινοτόμα, είναι και αυτά που θα διατηρήσουν τακτική πελατεία. Η επιλογή ενός ξενοδοχείου δεν είναι πλέον μόνο ένα κρεβάτι για τη νύχτα, αλλά μία εμπειρία. Οι πελάτες θέλουν μία εξατομικευμένη και άνετη διαμονή.

Share.

Comments are closed.