TouriSmart: μπες στο «μυαλό» του πελάτη σου με μία εφαρμογή

0

Δεν είναι πολύ συχνό φαινόμενο για έναν που μόλις έχει τελειώσει το Πανεπιστήμιο να αποφασίζει να δημιουργήσει δική του εταιρεία. Αυτό όμως έκανε η Μάγκυ Κοντού με τον συμφοιτητή της Λεωνίδα Κανελλόπουλο.

Η έμπνευση για δημιουργία μπορεί να έρθει από τα πιο απλά πράγματα στην περίπτωση της Μάγκυ η έμπνευση ήρθε κατά τη διαμονή της σε ένα ξενοδοχείο, με αφορμή την καθυστέρηση της παραγγελίας στο δωμάτιο. Έτσι στα 19 τoυς χρόνια η Μάγκυ και ο Λεωνίδας δημιούργησαν μια εταιρεία με λύσεις λογισμικού την Simple Apps και λίγο αργότερα την startup Tourismart! Μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να γνωρίσουν τους πελάτες τους πρώτού εκείνοι φτάσουν στις εγκαταστάσεις τους. Έχοντας έτσι την ευκαιρία να αναπτύξουν μια πελατειακή εμπιστοσύνη, παρέχοντας τους πληροφορίες και οτιδήποτε άλλο ζητήσουν.

Ποιος είναι ο σκοπός του Tourismart;

Τα λάθη στην επικοινωνία μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικές χώρες, η περίπλοκες διαδικασίες παραγγελίας μέσω φυλλαδίων, οι καθυστερήσεις, τα αναπάντητα τηλεφωνήματα στη ρεσεψιόν, αλλά και η δυσκολία των ξενοδόχων να γνωρίσουν τους επισκέπτες τους είναι μόνο κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία καθημερινά. H υπηρεσία Tourismart είναι μία all-in-one mobile και IoT λύση για τα ξενοδοχεία. Οι πελάτες του ξενοδοχείου μέσω μίας mobile εφαρμογής για smartphone έχουν πρόσβαση σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες εντός του ξενοδοχείου – room service, κρατήσεις στο εστιατόριο ή σε άλλες εγκαταστάσεις εντός του ξενοδοχείου, προβολή διαθέσιμων προσφορών, αποστολή προσωπικών αιτημάτων, πρόσβαση σε τοπικό τουριστικό οδηγό και άλλα. Οι ξενοδόχοι διαχειρίζονται τα αιτήματα των επισκεπτών μέσω tablet, ενώ έχουν πρόσβαση σε analytics αναφορικά με την επιχείρησή τους και behavioral insights για τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες κάθε επισκέπτη. Ό,τι χρειάζονται οι επισκέπτες είναι πλέον στο smartphone τους, ενώ οι ξενοδόχοι γνωρίζουν καλύτερα τους πελάτες τους, τους προσφέρουν καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών, αποκτούν άμεση επικοινωνία μαζί τους, ενώ αυξάνουν τα έσοδα κατά τη διάρκεια διαμονής τους.

Ποιο το όραμα για το μέλλον;

«Θα ήθελα να δω την υπηρεσία μας να εξελίσσεται και να την ομάδα μας να επισυνάπτει στρατηγικές εμπορικές συνεργασίες στο εξωτερικό. Πριν από λίγους μήνες ανακοινώθηκε η εμπορική συνεργασία μας με την COSMOTE και στόχος μας για τους επόμενους μήνες είναι η προετοιμασία για την τουριστική περίοδο που έρχεται, καθώς και η από κοινού αύξηση των συνεργασιών μας με ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά. Παράλληλα σχεδιάζονται νέα χαρακτηριστικά, που θα καλύψουν επιπλέον υπηρεσίες εντός του ξενοδοχείου και επιπλέον επεκτάσεις στον τομέα του Internet of Things» λέει η Μάγκυ.

Σύμφωνα με την Μάγκυ, εκείνο που έχει σημασία είναι να είσαι υπομονετικός και εργατικός! Συγκεκριμένα για τον εαυτό της λέει ότι αν και δεν είναι expert επιχειρηματικότητας αφιερώνει πολύ χρόνο στο να μαθαίνει και να ερευνά και μετά από σκληρή δουλεία φτάνει εκεί που θέλει.

ΠΗΓΗ : epixeiro.gr

Share.

Comments are closed.