Η Régie Autonome des Transports Parisiens (RATP), η εταιρεία διαχείρισης του μετρό στο Παρίσι, υπέβαλε παραγγελία στη Siemens για τον τηλεπικοινωνιακό έλεγχο συρμών τεχνολογίας CBTC της γραμμής 14. Η γραμμή αυτή αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του δικτύου Grand Paris Express, του νέου πλήρως αυτοματοποιημένου δικτύου συγκοινωνιών που έχει σχεδιαστεί για τη γαλλική πρωτεύουσα. Είναι το μεγαλύτερο έργο μεταφορών στην Ευρώπη και θα συμβάλει στην εξέλιξη του «Μεγάλου Παρισιού» σε μια βιώσιμη μητροπολιτική περιοχή. Η σύμβαση περιλαμβάνει το Trainguard MT CBTC με Βαθμό Αυτοματισμού 4 (GoA4) και μια επιλογή για υπηρεσίες συντήρησης κατά τη διάρκεια ζωής του συστήματος.
«Η συνεχής εμπιστοσύνη της RATP στη λύση μας CBTC καταδεικνύει τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της διαρκούς αστικής επέκτασης του Παρισιού και του Ile-de-France, μέσω της ανακαίνισης και επέκτασης των υποδομών, συμβάλλοντας στη διατήρηση της ανάπτυξης της περιοχής με βιώσιμο τρόπο. Διασφαλίζει, επίσης, συνεχείς βέλτιστες λειτουργικές επιδόσεις, με συρμό οκτώ βαγονιών κάθε 85 δευτερόλεπτα. Με τη νέα αυτή σύμβαση, η Siemens θα επεκτείνει τη ραχοκοκαλιά του δικτύου Grand Paris Express, επιτρέποντας στην RATP να παρέχει ευκολότερες και αποδοτικότερες συνδέσεις για τους επιβάτες με μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση», δήλωσε ο Michael Peter, CEO της Διεύθυνσης Mobility της Siemens.
Χάρη στην αποδεδειγμένη τεχνολογία της, η Siemens εξασφαλίζει εγγυημένη διαθεσιμότητα, μέγιστη απόδοση και βελτιωμένη εμπειρία για τους επιβάτες. Το σύστημα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2024. Μέχρι τότε, η χωρητικότητα της γραμμής 14 θα ωφελήσει 40.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση, από τις 30.000 που ωφελεί σήμερα, καθιστώντας την ως τη γραμμή του μετρό με τους συχνότερα διερχόμενους συρμούς του Παρισιού. Θα επιτρέψει στους επιβάτες να ταξιδεύουν απευθείας μεταξύ του αεροδρομίου Orly και του κέντρου της πόλης του Παρισιού και θα εξυπηρετεί το βόρειο τμήμα του Παρισιού μέσω του σταθμού Saint-Denis Pleyel.
Η διαδρομή της γραμμής 14 που έχει επεκταθεί, θα έχει μήκος 28 χιλιόμετρα με 21 σταθμούς. Το έργο περιλαμβάνει την αντικατάσταση του υφιστάμενου συστήματος CBTC με ένα νέο στα υφιστάμενα τμήματα γραμμής και τους υπάρχοντες 35 συρμούς. Επιπλέον, η Siemens θα εγκαταστήσει το σύστημα CBTC στις επεκτάσεις της γραμμής και στο σύνολο του στόλου, ο οποίος θα αυξηθεί σε 72 αμαξοστοιχίες το 2024. Η σύμβαση περιλαμβάνει επίσης ένα κέντρο ελέγχου λειτουργίας και την εφαρμογή ενός κοινού εφεδρικού κέντρου ελέγχου επιχειρήσεων, με δυνατότητα εκπαίδευσης για τους χειριστές.