SIA: σύστημα ανέπαφων πληρωμών στο μετρό του Μιλάνου

0

Χάρη στην καινοτόμο πλατφόρμα της SIA, και για πρώτη φορά στην Ιταλία, οι επιβάτες του μετρό στο Μιλάνο θα μπορούν να πληρώσουν το αντίτιμο των εισιτηρίων τους στα τερματικά POS που είναι εγκατεστημένα στις μπάρες ελέγχου εισιτηρίων όπως ήδη συμβαίνει στο Λονδίνο, στη Μόσχα, στο Σικάγο,  στη Σιγκαπούρη και στο Βανκούβερ.

Η SIA ανακοινώνει την δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας που επιτρέπει στους επιβάτες να πληρώνουν για τα εισιτήρια τους, σε όλη την έκταση του δικτύου της Azienda Transporti Milanesi (ΑΤΜ), του τοπικού οργανισμού συγκοινωνιών, απευθείας μπροστά στις μπάρες ελέγχου εισιτηρίων, εύκολα, γρήγορα και με ασφαλή τρόπο με την χρήση καρτών ανέπαφων συναλλαγών MasterCard και Visa.

Η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα που γίνεται προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό των αστικών συγκοινωνιών. Το νέο σύστημα πληρωμών, το οποίο υιοθετείται για πρώτη φορά στην Ιταλία από τον ΑΤΜ, είναι διαθέσιμο και σε άλλες χώρες, από εταιρείες με δεσπόζουσα θέση στην εν λόγω αγορά και με παρουσία σε Λονδίνο, Μόσχα, Σικάγο και Βανκούβερ.

Η καινοτόμος αυτή υπηρεσία βασίζεται στην τεχνολογική υποδομή της SIA μέσω της οποίας ενσωματώνεται η λειτουργία των ειδικών τερματικών POS στο σύστημα πληρωμών και υπολογισμού κομίστρου του ΑΤΜ, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο την είσοδο στους 113 σταθμούς του μετρό στο Μιλάνο με την χρήση καρτών ανέπαφων συναλλαγών.

Τα προηγμένα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, τα οποία υποστηρίζουν την ανάπτυξη του λεγόμενου «Smart Mobility», επιτρέπουν στον ΑΤΜ να διαχειρίζεται, να χαρτογραφεί και να διεκπεραιώνει συναλλαγές καθώς και να υπολογίζει το βέλτιστο δυνατό κόμιστρο για κάθε δρομολόγιο.

Το εν λόγω εγχείρημα κατέστη δυνατό χάρη στο τεχνογνωσία του ΑΤΜ, και στην τεχνική υποστήριξη που παρείχαν στην SIA εταιρείες όπως η Aitek, Intensa Sanpaolo και Microsoft.

«Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας ανέπαφων συναλλαγών σε όλο το φάσμα του δικτύου μετρό του Μιλάνου, η SIA συνεχίζει την καινοτόμο της πορεία εισερχόμενη στους κλάδους μεταφορών και συγκοινωνιών της Ιταλίας. Ο βασικός μας στόχος είναι να βελτιώσουμε την εμπειρία των επιβατών, μέσω της διάθεσης απλών στην χρήση, αξιόπιστων και ασφαλών ψηφιακών υπηρεσιών. Αυτή η νέα πρωτοβουλία είναι μέρος του ευρύτερου προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας, στο οποίο η SIA έχει ενεργό ρόλο εδώ και πολλά χρόνια, με τεχνολογικές λύσεις που στοχεύουν στο να κάνουν τις καθημερινές συνδιαλλαγές με τον δημόσιο τομέα απλούστερες για τους πολίτες» σχολίασε σχετικά ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου SIA κ. Nicola Cordone.

Share.

Comments are closed.