Μεγάλες επιπτώσεις στους ταξιδιωτικούς πράκτορες ενδέχεται να έχει η αλλαγή που ανακοίνωσε το Facebook σε ό,τι αφορά τον αλγόριθμο που καθορίζει ποιές καταχωρίσεις –και από ποιόν- θα εμφανίζονται υψηλότερα στο χρονολόγιο ενός χρήστη, όπως εκτιμά σε σχετικό του ρεπορτάζ ο ταξιδιωτικός ιστότοπος travelweekly.com.
Ο νέος αλγόριθμος θα μπορούσε να αναγκάσει τους τουριστικούς πράκτορες να αλλάξουν τις αναρτήσεις τους, με βάση τα σχόλια από τους followers, τα shares και άλλους παράγοντες. Αλλά και όσοι προσφέρουν στις τουριστικές επιχειρήσεις υπηρεσίες περιεχομένου σε social media, θα πρέπει επίσης να αναθεωρήσουν το περιεχόμενό τους προκειμένου οι αναρτήσεις να εξασφαλίζουν το engagement στο οποίο δίνει έμφαση το Facebook.
Άλλωστε το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει ξεκινήσει τις αλλαγές στον αλγόριθμο της ροής των ειδήσεων σταδιακά από το 2014, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να πληρώσουν για διαφήμιση.
Διαβάστε περισσότερα στο Tornos News