Tο 90% των στελεχών επιχειρήσεων που κάνουν επαγγελματικά ταξίδια προτιμούν δωμάτια ξενοδοχείων με εξοπλισμό γραφείου, κυρίως γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο, γραφείο και, εάν είναι δυνατόν, εκτυπωτή.
Εξίσου σημαντική κρίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας με την οικογένεια ανά πάσα στιγμή, ενώ ακολουθεί η επιθυμία για ατομικότητα.
Αυτό έδειξε η έρευνα Chefsache Business Travel 2017 που διενήργησαν την Άνοιξη του 2017 οι εταιρίες διαχείρισης ταξιδίων της Γερμανικής Ένωσης Ταξιδίων, DRV, σχετικά με τα επαγγελματικά ταξίδια των Γερμανών, ανάμεσα σε 110 διευθύνοντες συμβούλους οι οποίοι ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους καθώς και σε 110 εκτελεστικά στελέχη από εταιρίες με περισσότερους από 250 εργαζομένους.
Στη μεγάλη πλειονότητά τους (88%) οι ταξιδιώτες δίνουν μεγάλη έμφαση στην ομαλή έκβαση του επαγγελματικού ταξιδίου με καλές συνδέσεις στις μεταφορές και βολικούς χρόνους διαμονής.
Ιδιαίτερα όσοι ταξιδεύουν συχνότερα, όπως τα εκτελεστικά στελέχη επιχειρήσεων που ταξιδεύουν 3 ή περισσότερες φορές το μήνα, τείνουν να προτιμούν πιο ευέλικτους χρόνους άφιξης και αναχώρησης από τα ξενοδοχεία (60%).
Επίσης δίνουν μεγαλύτερη έμφαση από το μέσο όρο στην ισορροπημένη διατροφή στο ξενοδοχείο (55%). Ωστόσο, για όσους δεν ταξιδεύουν τόσο συχνά (έως 5 ή 6 ταξίδια στο χρόνο), ο παράγοντας αυτός δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία καθώς μόνο το 25% το θεωρεί σημαντικό.
Η διαμονή σε μικρά ανεξάρτητα ξενοδοχεία είναι προτιμότερη (79%) από την κράτηση σε γνωστές, μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων (71%). Μάλιστα, το 80% των εκτελεστικών στελεχών των επιχειρήσεων δίνουν έμφαση στην τοποθεσία του δωματίου, αποφεύγοντας, για παράδειγμα, να βρίσκεται δίπλα στο ασανσέρ.
Οι πλευρές προστασίας τους περιβάλλοντος και του κλίματος στην επιλογή ξενοδοχείου και μέσου μεταφοράς παίζει επίσης σημαντικό ρόλο για το 76% των στελεχών. Ωστόσο,
Οι αθλητικές δραστηριότητες ή η ευεξία στο ξενοδοχείο είναι σημαντικά στα επαγγελματικά ταξίδια για τα στελέχη νεαρής ηλικίας, για το 35% των στελεχών κάτω των 40 ετών ενώ για τους άνω των 40 οι απαιτήσεις αυτές μειώνονται σε μόλις 19%.
Δεν αυξάνεται απλώς η απαίτηση για εργασιακό χώρο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου αλλά και η δυνατότητες ατομικών επιλογών στα επαγγελματικά ταξίδια, με ευέλικτους χρόνους άφιξης και αναχώρησης καθώς και με υπηρεσίες ευεξίας, επισημαίνει σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ο αντιπρόεδρος Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης της Carlson Wagonlit Travel, Peter Ashworth.
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.