Οι ψηφιακές τεχνολογίες στον τομέα της ξενοδοχειακής φιλοξενίας

0

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες στον τομέα της ξενοδοχειακής φιλοξενίας, δίνουν σημαντικά και καινοτόμα εργαλεία στις επιχειρήσεις, για να αυξήσουν την γκάμα των υπηρεσιών τους και να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες για τους πελάτες τους και προσφέροντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αγορά.

Δείτε μερικές από τις νέες τεχνολογικές τάσεις και εργαλεία που θα οδηγήσουν την τουριστική βιομηχανία σε άλλο επίπεδο.

Εντοπισμός θέσης

Ο εντοπισμός θέσης του πελάτη τόσο στους εσωτερικούς, όσο και τους εξωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου, είναι στοιχείο-κλειδί για δεκάδες location based υπηρεσίες. Από την εμφάνιση οδηγού περιήγησης στους χώρους του ξενοδοχείου, ως τη λήψη προτάσεων δραστηριοτήτων, όταν ο πελάτης κινείται.

Επίσης, ο έλεγχος πρόσβασης, η ασφάλεια και η άνεση εντός των εγκαταστάσεων των χώρων, μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά, αφού ανά πάσα στιγμή υπάρχει διακριτικός έλεγχος, αλλά και διευκόλυνση κίνησης ενός του κτιριακού συγκροτήματος και των επιμέρους υποδομών. Επίσης μπορούν να υπάρξουν σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της ασφάλειας, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε συλλογικό επίπεδο σε περιπτώσεις εκτακτων συμβάντων που αποτελούν κίνδυνο για τους φιλοξενούμενους μίας ξενοδοχειακής μονάδας.

Εφαρμογές smartphones

Τα smartphones κατέχουν κεντρική θέση όσον αφορά τις καθημερινές επικοινωνίες. Από το να μιλάμε με φίλους για την απάντηση σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την αγορά ηλεκτρονικών προϊόντων, το γεγονός είναι ότι ο μέσος καταναλωτής έχει εξαρτηθεί από τέτοιες καινοτόμες εφαρμογές.

Η ανάπτυξη έξυπνων εφαρμογών, είναι βασικό κλειδί για τον πολλαπλασιασμό της εμπειρίας του πελάτη, ενώ μπορεί εύκολα να τον προσελκύσει να δοκιμάσει όσο γίνεται μεγαλύτερη γκάμα υπηρεσιών του ξενοδοχείου. Οι εφαρμογές κινητού, είναι το σημείο επαφής μεταξύ του ξενοδοχείου και του πελάτη, αλλά και πολλών άλλων υπηρεσιών που μπορούν να παρέχονται τόσο εντός, όσο και εκτός του χώρου του

Data analytics

Βασισμένοι στα δεδομένα που παράγουν οι πελάτες και διαμοιράζονται με τη συγκατάθεσή τους, το management της μονάδας, μπορεί να παράγει χρήσιμα αποτελέσματα που μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές βελτιώσεις των εγκαταστάσεων και των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Από την πρόσβαση και τη συγκέντρωση ατόμων σε κεντρικούς χώρους της ξενοδοχειακής μονάδας, ως τη θέση και το ωράριο των καταστημάτων, των χώρων διασκέδασης, αλλά και των εξωτερικών δραστηριοτήτων.

Επίσης, μπορούν να συλλεγούν δεδομένα για την συνολική αποδοτικότητα των υποδομών, άνεσης και διαβίωσης, σε σχέση με τη συγκέντρωση ατόμων σε συγκεκριμένης περιοχές, την ενεργειακή κατανάλωση, αλλά και την κατανομή των διαθέσιμων πόρων.

Προσωποποιημένη εμπειρία

Σκοπός μίας ξενοδοχειακής μονάδας δεν είναι πια απλά οι ευχαριστημένοι πελάτες, αλλά ο ικανοποιημένος φιλοξενούμενος. Δηλαδή ο επισκέπτης να αισθάνεται μοναδικός και ει δυνατόν, να θεωρεί ότι ο κόσμος κινείται γύρω από τις δικές τους ανάγκες και επιθυμίες.

Τα τεχνολογικά εργαλεία μάλιστα ανεβάζουν το επίπεδο της εμπειρίας. Το ξενοδοχείο προλαβαίνει τις επιθυμίες του φιλοξενούμενου και προσαρμόζει το περιβάλλον γύρω του.

Αναλύοντας τα δεδομένα του και λαμβάνοντας υπόψη κάθε πληροφορία που μπορεί να κάνει τη διαφορά, ο συνδυασμός των παραπάνω συστημάτων όταν γίνεται σωστά, μπορεί να αγγίζει τα όρια της τεχνητής νοημοσύνης.

Τότε ο επισκέπτης θεωρεί τον χώρο οικείο και δύσκολα θα αλλάξει την επιλογή του κάνοντας τον χώρο αυτόν, σημείο αναφοράς για την εμπειρίας του στην περιοχή.

Share.

Comments are closed.