Η GOD θέλοντας να αναδείξει την ηγετική θέση της Daikin ως «Παγκόσμιος Ηγέτης στο Ιδανικό Κλίμα” και κυρίως ως «ειδικός», συνδέει δημιουργικά την Daikin αντίστοιχα με τους ειδικούς στην πρόβλεψη του καιρού και κάνει την ανατροπή! Οι 2 κορυφαίοι Έλληνες μετεωρολόγοι: ο Τάσος Αρνιακός και η Χριστίνα Σούζη για πρώτη φορά μαζί στην τηλεόραση, συμφωνούνε πως «Ότι καιρό κι αν κάνει έξω, IN DAIKIN”!
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Daikin, αποτελείται από σειρά τηλεοπτικών σποτ, ραδιοφωνική επικοινωνία, digital και social media και λοιπά touch points.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Δήμητρα Νατσίκου, Marketing Coordinator της Daikin Hellas: «To φετινό καλοκαίρι έφερε φρέσκο αέρα στην επικοινωνία μας μέσω της συνεργασίας μας με την GOD.Είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτή τη συνεργασία γιατί στο πρόσωπο της GOD βρήκαμε τον one stop shop συνεργάτη, που συμμερίζεται το πνεύμα καινοτομίας της Daikin και μπορεί να συμβάλει αποτελεσματικά στα αναπτυξιακά πλάνα της εταιρίας».