Νέες δυνατότητες στη σωστή επιλογή ξενοδοχείου προσφέρει ένα νέο εργαλείο της Expedia, το οποίο μπορεί να προτείνει στον ταξιδιώτη ξενοδοχεία βάσει των εμπειριών της προτίμησής του στον προορισμό.
Πρόκειται για το εργαλείο Points of Interest in EPC το οποίο θα συλλέγει πληροφορίες από τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της Expedia σχετικά με τις εμπειρίες που προσφέρει η τοποθεσία του ξενοδοχείου στον επισκέπτη.
Οι εμπειρίες θα αυτές θα διαμορφώνονται από τα ξενοδοχεία και θα παρουσιάζονται στις εγγραφές τους στις 2 κορυφαίες πλατφόρμες κρατήσεων, Expedia.com και Hotels.com.
Έτσι, αφενός τα ξενοδοχεία διαφοροποιούνται στον ανταγωνισμό με τις μοναδικές εμπειρίες του προορισμού στον οποίο λειτουργούν, αφετέρου οι ταξιδιώτες κάνουν την επιλογή διαμονής βάσει των δικών τους κριτηρίων στις διακοπές ή το επαγγελματικό ταξίδι.
Τα ξενοδοχεία θα αναδεικνύουν μέχρι 10 εμπειρίες προορισμού, βάσει παραγόντων όπως η απόσταση και η δημοτικότητά τους.
Η εξατομικευμένη λίστα εμπειριών του POI είναι εξαιρετικά ισχυρή και ενώ δημιουργείται αυτόματα για λογαριασμό του ξενοδοχείου, η επιχείρηση μπορεί να αλλάξει το περιεχόμενό της εάν γνωρίζει ότι άλλες ατραξιόν παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους επισκέπτες.
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.