EuroAxes: αύξηση κερδών με τη χρήση νέων τεχνολογιών στα ξενοδοχεία

0

Η δυνατότητα σχεδιασμού διάφορων στρατηγικών μάρκετινγκ, η βελτιστοποίηση των διαδικασιών και η μείωση του κόστους, είναι μόνο μερικά από τα πλεονεκτήματα της χρήσης mobile εφαρμογών στα ξενοδοχεία. Ας δούμε όμως πώς οι τεχνολογικές βελτιώσεις μπορούν να επιφέρουν αύξηση κερδών!

Τα τελευταία χρόνια, στην τουριστική βιομηχανία, θα μπορούσε κανείς να κάνει λόγο για…πραγματική επανάσταση! Μπορεί τα ξενοδοχεία να πληρούν ήδη υψηλές προδιαγραφές σε επίπεδο διακόσμησης και να εξετάζουν συνεχώς δυνατότητες μείωσης του κόστους, όμως αυτό δεν είναι πια αρκετό. Η πιο ορατή τάση είναι η προσαρμογή στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των ταξιδιωτών -κάτι το οποίο οι ξενοδόχοι γνωρίζουν πολύ καλά αφού επενδύουν σε σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.

Οι όμορφοι εσωτερικοί χώροι σε συνδυασμό με καινοτόμες τεχνολογίες αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά των πολυτελών ξενοδοχειακών αλυσίδων. Αυτό που τα διαφοροποιεί, είναι μεταξύ άλλων, η δυνατότητα κράτησης δωματίων online, η δυνατότητα check-in / check-out από το κινητό και η συνομιλία σε πραγματικό χρόνο με την ρεσεψιόν. Τέτοιου είδους λειτουργίες, πέραν του ότι ικανοποιούν τις απαιτήσεις των επισκεπτών, παρέχουν πολλά πλεονεκτήματα και στους ξενοδόχους. Για παράδειγμα, λόγω των αυτοματοποιημένων διαδικασιών,  το προσωπικό του ξενοδοχείου μπορεί να διαθέσει παραπάνω χρόνο για να  ικανοποιήσει εξατομικευμένες ανάγκες των ταξιδιωτών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Παρόμοιες έξυπνες λύσεις που μπορούν να εγκατασταθούν στα δωμάτια είναι η ρύθμιση της θερμοκρασίας, η απενεργοποίηση της θέρμανσης και του κλιματισμού όταν οι πελάτες λείπουν ή ο απομακρυσμένος έλεγχος του φωτισμού. Τέτοιες λειτουργίες επηρεάζουν σίγουρα τη σχέση κόστους – αποτελεσματικότητας, αφού μειώνουν κατά πολύ τα λειτουργικά έξοδα του κτιρίου.

Οι mobile εφαρμογές εξυπηρετούν κυρίως τους επισκέπτες του ξενοδοχείου, οι οποίοι πλέον δίνουν πολύ μεγάλη σημασία όχι μόνο στην καλή εξυπηρέτηση και το δωμάτιο, αλλά και στις ανέσεις που απολαμβάνουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Ωστόσο, ας μην παραβλέπουμε, ότι αποτελούν επίσης ένα χρήσιμο εργαλείο για το προσωπικό και τη διοίκηση του ξενοδοχείου. Αυτό, γιατί  αφενός, μέσα από την χρήση εφαρμογών, τους δίνεται η δυνατότητα συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων μέσω εργαλείων monitoring και αφετέρου αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, για την προβολή και την προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών. Το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που μπορεί να επιτύχει ένα ξενοδοχείο με την χρήση ενός ψηφιακού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών, όπως για παράδειγμα το iLumio, φτάνει έως και 21%.

Πηγή : EuroAxes

Share.

Comments are closed.