Το πρώτο τρίμηνο του 2017 η Airbnb είχε 106,9 εκατομμύρια επισκέψεις στον ιστότοπό της, καταγράφοντας αύξηση 31% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2016. Ο αριθμός αυτός είναι υψηλότερος από αυτόν που είχαν οι ιστότοποι των Booking.com, Hotels.com, Marriott και Hilton.
Σύμφωνα με το SimilarWeb, οι χρήστες της Airbnb δαπάνησαν κατά μέσο όρο ημερησίως 11 λεπτά και 31 δευτερόλεπτα στην ιστοσελίδα της, χρόνος που είναι περισσότερος από την εφαρμογή της Booking.com, αλλά πιο κάτω από την εφαρμογή της Hotels.com, όπου οι χρήστες “έμειναν” για 14 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα.
Σύμφωνα με την ερευνα, 1 στους 3 millenians στη Βόρεια Αμερική χρησιμοποίησαν τον ιστότοπο της Airbnb.
Η θεαματικά αυξανόμενη επισκεψιμότητα της Airbnb σε βάρος των ξενοδοχειακών αλυσίδων και των ηλεκτρονικών τουρ οπερέιτορ, σύμφωνα με τους ειδικούς, αποτελεί την μαγαλύτερη απειλή για τον κλάδο των ξενοδοχείων.
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.