- Πως γεννήθηκε η ιδέα του LG B2B Academy και τι προσφέρει στον επαγγελματία;
Η ιδέα της δημιουργίας μίας πρωτοποριακής και μοναδικής εκπαιδευτικής μονάδας γεννήθηκε γιατί νιώσαμε την ανάγκη, ως ηγέτες της αγοράς στον τομέα επαγγελματικών λύσεων, να ενημερώνουμε, να εκπαιδεύουμε και να επικοινωνούμε με τους μηχανικούς, εγκαταστάτες, σχεδιαστές και ΙΤ τεχνικούς τόσο στον χώρο του κλιματισμού, στη διαχείριση ενέργειας όσο και των ξενοδοχειακών τηλεοράσεων και της ψηφιακής σήμανσης.
Η LG B2B Ακαδημία ιδρύθηκε το 2009 και στεγάζεται στα γραφεία της εταιρείας μας στην Αθήνα. Τα σεμινάρια της Ακαδημίας της LG περιλαμβάνουν εκπαιδευτικούς κύκλους προγραμμάτων που καλύπτουν τις ανάγκες συνεχούς εκπαίδευσης των επαγγελματιών για τις τεχνολογίες και την εγκατάσταση ξενοδοχειακών τηλεοράσεων, επαγγελματικών οθονών Digital Signage και συστημάτων επαγγελματικού κλιματισμού και παραγωγής ζεστού νερού. Σε αυτήν οι συνεργάτες μας και οι επαγγελματίες που συνδέονται απευθείας με τις αντίστοιχες αγορές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οποιοδήποτε σεμινάριο του προγράμματος στις εγκαταστάσεις μας.
Επιπλέον, οι επαγγελματίες έρχονται σε επαφή με την ολοκληρωμένη γκάμα των LG προϊόντων, τα οποία βρίσκονται εγκατεστημένα και σε πλήρη λειτουργία στο σύγχρονο Showroom που διαθέτουμε, ώστε να μπορούν να εξασκηθούν άμεσα στις νέες πρακτικές που διδάσκονται στα σεμινάριά μας.
Παράλληλα, η Ακαδημία πραγματοποιεί και σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με τοπικούς αντιπροσώπους ή με συλλόγους μηχανικών ή επαγγελματικών ομάδων, όπως για παράδειγμα είναι οι ξενοδοχειακοί σύλλογοι.
Ειδικά στην περίοδο που διανύουμε, η Ακαδημία προσαρμόζεται στις ανάγκες του χώρου και με στόχο να συνεχίσει τη δράση της, ξεκινά τις online εκπαιδεύσεις μέσω της πλατφόρμας για τους εγγεγραμμένους χρήστες στο B2B Academy Club.
- Τι μπορεί να κερδίσει ένας επαγγελματίας από τη στιγμή που θα γίνει μέλος του LG B2B Academy Club;
Το μοναδικό Πρόγραμμα Επιβράβευσης για επαγγελματίες στον κλάδο μας βασίζεται στην εκπαίδευσή τους δίνοντάς τους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν εξειδικευμένα σεμινάρια, να βελτιώσουν τη γνώση τους αλλά και παράλληλα να μαζεύουν πόντους και να κερδίζουν μοναδικά δώρα.
Αυτό είναι μια πρωτοπορία της LG, το οποίο έρχεται σε συνέχεια της κουλτούρας της εταιρείας για συνεχώς καινοτόμες λύσεις, είτε αυτό αφορά προϊόντα είτε τον τρόπο λειτουργίας. Το νέο μας πρόγραμμα LG B2B ACADEMY CLUB έρχεται να επιβραβεύσει τους επαγγελματίες και τους συνεργάτες που θέλουν να εξελίσσουν το ταλέντο και την τεχνογνωσία τους μέσα από την παρακολούθηση των εξειδικευμένων σεμιναρίων που διοργανώνουμε στην Ελλάδα και την Κύπρο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Από το 2009 μέχρι και σήμερα, μέσα από τους κύκλους σεμιναρίων οι εξειδικευμένοι μας εκπαιδευτές μεταδίδουν την τεχνογνωσία της εταιρείας σε ειδικούς σχετικών κλάδων και τους παρέχουν πρακτική εξάσκηση με τη χρήση των τελευταίων και πιο εξελιγμένων τεχνολογιών και εξοπλισμού. Με την ολοκλήρωση συγκεκριμένων σεμιναρίων και ύστερα από γραπτές εξετάσεις παρέχεται Πιστοποίηση Τεχνικής Επάρκειας στον συμμετέχοντα.
- Πως κινήθηκε η αγορά του B2B για την LG για τη χρονιά που μας πέρασε; (2019)
Η LG μέσα στο 2019 αύξησε τα μερίδια της, σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων και αξίζει να αναφέρω ότι στον τομέα επαγγελματικών λύσεων, παρουσίασε αρκετά μεγάλη αύξηση της τάξεως του 20% για το B2B τμήμα σε σχέση με το 2018. Συνολικά, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το γεγονός ότι η χρονιά έκλεισε με θετικό πρόσημο και βασικός μας στόχος παραμένει να είμαστε η πρώτη επιλογή για τους καταναλωτές και για τους επαγγελματίες και παράλληλα να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας καλύπτοντας ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά τις ανάγκες τους.
- Ποιες είναι οι οικονομικές προβλέψεις για το B2B τμήμα της LG για το 2020;
Το πρώτο τρίμηνο κινήθηκε θετικά βάσει των σχεδίων και των στόχων που τέθηκαν στο τέλος του 2019. Συγκεκριμένα, το τμήμα Business Solutions της LG συμμετείχε σε έργα όχι μόνο από τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και σε άλλες αγορές, όπως του retail, shopping malls ή ακόμα και των μεταφορών ή γραφείων.
Η παρούσα κατάσταση είναι πολύ κρίσιμη για τον πλανήτη και την παγκόσμια αγορά και θέτει άλλες προτεραιότητες όπως η υγεία και η ασφάλεια αλλά και η εύρυθμη λειτουργία των εμπορικών εταιρειών και των συνεργατών μας.
- Θεωρείτε ότι το πρόσφατο ξέσπασμα του ιού COVID-19 θα επηρεάσει αρνητικά την ελληνική οικονομία, σε σημείο μάλιστα που θα πρέπει ενδεχομένως να προβείτε σε μια αναθεώρηση των αρχικών προβλέψεων σας;
Σίγουρα το ξέσπασμα του ιού δεν θα αφήσει ανεπηρέαστη την ελληνική οικονομία σε όλες τις εκφάνσεις – τόσο στις ζωές των πολιτών όσο και συνολικά στην εικόνα της αγοράς.
Συγκεκριμένα, ο τομέας που δραστηριοποιούμαστε ήδη βιώνει το αντίκτυπο με εταιρείες να μειώνουν δραματικά τις δραστηριότητες τους και να προειδοποιούν ότι τα έσοδα τους θα επηρεαστούν. Σε αυτό το πλαίσιο εκτιμούμε πως η LG δεν θα αποτελέσει εξαίρεση.
Από την πλευρά μας ακολουθούμε τις οδηγίες του Υπουργείου και «Μένουμε Σπίτι» εξασφαλίζοντας τη γρήγορη ανταπόκριση σε οποιαδήποτε ανάγκη των εταιρικών πελατών, χρησιμοποιώντας όλες τις ευκολίες που μας παρέχει η τεχνολογία, όπως είναι η απομακρυσμένη επικοινωνία για υποστήριξη σε τυχόν πρόβλημα (after sales) αλλά και οι Online εκπαιδεύσεις ώστε οι συνεργάτες μας να είναι έτοιμοι μόλις ξεπεραστεί η παγκόσμια κρίση να ανταποκριθούν στις ανάγκες των εταιρικών τους πελατών.
- Ποιες ήταν οι σημαντικότερες συνεργασίες της LG το 2019 στον τομέα του B2B;
Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που το επαγγελματικό τμήμα LG Business Solutions είναι σε θέση να προσφέρει στους επαγγελματίες ένα ευρύ portfolio λύσεων και υπηρεσιών κορυφαίας τεχνολογίας και να ικανοποιήσει ακόμα και τις πιο υψηλές απαιτήσεις τους.
Οι περισσότερες από τις ολοκληρωμένες λύσεις της LG μπορούν να βρουν εφαρμογή σε κλάδους όπως τον ξενοδοχειακό, τον τραπεζικό, της λιανικής πώλησης και της εστίασης. Ενδεικτικά μπορώ να αναφέρω κάποιες από τις συνεργασίες μας όπως με τα ξενοδοχεία Hyatt Regency στη Θεσσαλονίκη, Sofitel Athens Airport, Aegon Mykonos, Autograph Collection, Moxy Patra Marina, Aegean Star Hotels, Robinson Club Ιεράπετρα και Fais Group όπου έχουν εγκατασταθεί LG συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού, Ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και digital signage λύσεις.
Ο κλάδος του Τουρισμού ανέκαθεν ήταν από τις προτεραιότητες μας καθώς μέσω των συνεργασιών αυτών νιώθουμε πως συμβάλλουμε με τον δικό μας τρόπο στην ανάπτυξή του. Ωστόσο και άλλες αγορές είναι σημαντικές στο πορτοφόλιό μας, όπως η συνεργασία μας με τον διεθνή αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος καθώς και τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport, στα οποία έχουμε εγκαταστήσει πάνω από 2.000 digital signage οθόνες. Ακόμη, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιήμενοι με τις πρόσφατες συνεργασίες μας για την εγκατάσταση του μοναδικού Halo Ring των 10 LG OLED οθονών στον χώρο υποδοχής του Golden Hall που μαγνητίζει κάθε επισκέπτη, καθώς και του εντυπωσιακού OLED Curved Video wall που τοποθετήθηκε στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος (ACG).
- Ποια προϊόντα της LG θεωρείτε ότι θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι σε κάθε σύγχρονη ξενοδοχειακή μονάδα;
Ο απώτερος στόχος των ξενοδοχειακών μονάδων είναι να δημιουργήσουν την απόλυτη εμπειρία φιλοξενίας για κάθε επισκέπτη, προσφέροντας αξεπέραστη διαμονή και ποιοτική ψυχαγωγία. Η LG με την τεχνογωσία της έρχεται να καλύψει ακριβώς αυτές τις απαιτήσεις μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Η εταιρεία κατέχει την 1η θέση στον τομέα των ξενοδοχειακών τηλεοράσεων με μερίδια που ξεπερνούν το 50% και στον τομέα του επαγγελματικού κλιματισμού κατέχει μία από τις δύο κορυφαίες θέσεις της αγοράς.
Η πρόσφατη συνεργασία μας με το πολυτελές θέρετρο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens στον Αστέρα Βουλιαγμένης θεωρώ ότι μπορεί να απαντήσει με τον καλύτερο τρόπο την ερώτησή σας. Για το συγκεκριμένο project μας εμπιστεύθηκαν για την προμήθεια των ξενοδοχειακών τηλεοράσεων Smart Pro:Centric καθώς και για το σύστημα επαγγελματικού κλιματισμού. Συγκεκριμένα, αναλάβαμε την προμήθεια του κεντρικού ξενοδοχειακού συστήματος κλιματισμού VRF LG Multi V με 672 εσωτερικές και 90 εξωτερικές μονάδες κλιματισμού, 40 μονάδες κλιματισμού διαιρούμενου τύπου και μονάδες εξαερισμού με ανάκτηση θερμότητας LG ERV διατηρώντας τo ιδανικό επίπεδο ψύξης-θέρμανσης στους χώρους των καταλυμάτων τους. Επίσης εξοπλίσαμε τα δωμάτια φιλοξενίας με συνολικά 140 ξενοδοχειακές τηλεοράσεις LG Pro:Centric Smart UHD 75, 65 και 55 ιντσών.
Το project αναδεικνύει πλήρως τις πολλαπλές δυνατότητες και τα μοναδικά οφέλη που προσφέρει η LG στους επαγγελματίες του ξενοδοχειακού τομέα, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την τεχνολογική υπεροχή και το μεγάλο εύρος λύσεων που διαθέτει η LG, παρέχοντας προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις υψηλού επιπέδου.
- Πως τα B2B προϊόντα της LG συμβάλλουν στη προστασία του περιβάλλοντος και στην καλύτερη ενεργειακή διαχείριση;
Η βιωσιμότητα του πλανήτη είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό θέμα και χαίρομαι που τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη προσπάθεια από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους με προτεραιότητα την προσφορά φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων και υπηρεσιών με μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Στην LG, στόχος μας αποτελεί η μείωση των εκπομπών άνθρακα στην παραγωγική διαδικασία, η αύξηση χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η προώθηση μιας κυκλικής οικονομίας για να ενισχυθεί η παραγωγικότητα των φυσικών πόρων.
Σε τοπικό επίπεδο μέσα στο 2019 προσφέρουμε προϊόντα όπως τη λύση οικιακού κλιματισμού και συγκεκριμένα του LG ARTCOOL Mirror R32 24K BTU το οποίο αποτελεί μία νέα οικολογική λύση με μειωμένο GWP (Global Warming Potential), καθώς διαθέτει το νέο ψυκτικό μέσο R32. Με διεθνή αναγνώριση ως οικολογικό προϊόν είναι το μοναδικό ψυκτικό μέσο χαμηλού όγκου, που προσφέρει την ίδια απόδοση με οποιοδήποτε συμβατικό.
Αντίστοιχα, για τις επαγγελματικές λύσεις, υπάρχει η οικολογική επιλογή με τη νέα σειρά αντλιών θερμότητας LG Therma V R32 Monobloc ή διαιρούμενου τύπου με οικολογικό ψυκτικό υγρό R32 που εξασφαλίζει υψηλότερες αποδόσεις και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στα προηγμένα συστήματα ψύξης – θέρμανσης.
- Τι μας επιφυλάσσει η LG στην προϊοντική κατηγορία του digital signage και του κλιματισμού;
Ξεκινώντας με την ψηφιακή σήμανση όπου οι δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν είναι απεριόριστες, μπορώ να αναφέρω τη μοναδική Transparent OLED Signage η οποία είναι σχεδιασμένη για χώρους λιανικής πώλησης καθώς τα αντικείμενα μπορούν να φανούν καθαρά πίσω από την 38% διαφανή οθόνη, ενώ προβάλλονται σε αυτήν βίντεο ή εικόνες.
Επιπλέον, από τις πιο σύγχρονες λύσεις μεγάλου μεγέθους είναι το LG Color Transparent LED Film, το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε επιφάνεια γυαλιού μετατρέποντάς την σε μία μοναδική λύση ψηφιακής σήμανσης. Μέσα στο 2019 λανσάραμε το πρωτοποριακό 0.44mm Even Bezel Video Wall, το οποίο είναι το λεπτότερο πλαίσιο σε οθόνη στον κόσμο και μάλιστα διαθέτει πιστοποίηση NEMCO, που προσφέρει ζωντανές, δυναμικές εικόνες και αποτελεί ιδανική λύση ψηφιακής σήμανσης για αίθουσες ελέγχου και αίθουσες που απαιτούν εξοπλισμό πολλαπλών οθονών, όπως εμπορικά κέντρα και αίθουσες διδασκαλίας.
Στον τομέα της ψύξης και θέρμανσης ένα από τα μεγαλύτερα λανσαρίσματα ήταν η νέα σειρά αντλιών θερμότητας LG Therma V R32 διαιρούμενου τύπου, που εξασφαλίζει υψηλότερες αποδόσεις και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στα προηγμένα συστήματα ψύξης – θέρμανσης.
Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφέρω ότι μέσα στο 2020 σίγουρα θα δούμε νέα καινοτόμα προϊόντα με οικολογικές προδιαγραφές, υψηλές ενεργειακές αποδόσεις και πολλές νέες ενδιαφέρουσες συνεργασίες.