Που βρίσκονται οι επισκέπτες σου – Πως θα τους προσφέρεις προσωποποιημένες υπηρεσίες

0

Είναι μεγάλη η μάχη που δίνεται στο διαδίκτυο για την προσέλκυση πελατών στις ξενοδοχειακές μονάδες, τα θέρετρα, τα ενοικιαζόμενα και πάσης φύσεως καταλύματα.

Και ενώ γίνεται τεράστια προσπάθεια να εντοπιστεί ο πελάτης κάπου εκεί έξω και να έρθει στις εγκαταστάσεις σου, όταν τελικά έρθει, μήπως τότε είναι που δεν ξέρεις που βρίσκεται;

Σκεφτείτε ότι είστε ιδιοκτήτης μίας ξενοδοχειακής μονάδας, που προσφέρει εκτός από την κλασική διαμονή και διάφορες άλλες υπηρεσίες στους πελάτες της. Spa, δραστηριότητες άθλησης, ψυχαγωγία, καταστήματα και άλλα.

Ξέρεις όμως πως να διοργανώσεις το πέρασμα των πελατών σου μέσα από αυτές τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας; Μπορείς να το προσελκύσεις ανάλογα με το αν βρίσκεται κοντά ή μακριά, την ώρα της ημέρας, τα ενδιαφέροντα ή ακόμη και τη διάθεσή του.

Ακόμα και αν και με τις καλύτερες μεθόδους data analytics, φτάσεις να χτίσεις ένα αξιόπιστο προφίλ του επισκέπτη σου, ξέρεις αν αυτός βρίσκεται κοντά στις προσφερόμενες υπηρεσίες;

Ένα από τα βασικά ερωτήματα λοιπόν είναι, αν μπορεί να υπάρξει τρόπος εντοπισμού του πελάτη εντός των χώρων της μονάδας φιλοξενίας. Ένας τρόπος που δεν παραβιάζει την προσωπική του ζωή, γίνεται με τη συγκατάθεσή του και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Bluetooth beacon, εφαρμογή στο κινητό, Wifi σύνδεση κλπ. είναι μερικές από τις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Δηλώστε τη συμμετοχή σας στο Hotel Tech και μάθετε την τεχνολογία, αλλά και τη νομοθεσία που αφορά τον εντοπισμό των πελατών σας στον χώρο σας. Δείτε τις ευκαιρίες που μπορείτε να δημιουργήσετε με αυτά τα δεδομένα και αυξήστε την απόδοση των εγκαταστάσεών σας.

Share.

Comments are closed.