γράφει ο Μανώλης Λαμπόβας
Τις καθημερινές προκλήσεις των ξενοδόχων έρχεται να αντιμετωπίσει μία νέα marketing technology start-up εταιρεία, η Repath η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη σκηνή του Hotel Tech.
Μια από τις μεγάλες προκλήσεις του σημερινού επιχειρηματία στον τουριστικό κλάδο είναι ότι καλείται σε καθημερινή βάση να διαχειριστεί πολλαπλά δεδομένα όσον αφορά τις κρατήσεις, τη διαχείριση του προσωπικού καθώς και την ικανοποίηση των πελατών.
Βασιζόμενοι στην παγκόσμια πλατφόρμα του Zoho την οποία χρησιμοποιούν περισσότεροι από 50 εκ χρήστες παγκοσμίως, η Repath σχεδιάζει λύσεις και εφαρμογές οι οποίες θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη τους και να δημιουργήσουν θετικές εμπειρίες στους πελάτες.
Παρακολουθήστε από κοντά τις παρουσιάσεις των ιδρυτών της Repath στο συνέδριο Hotel Tech στις 18 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel και ανακαλύψτε πώς μπορείτε να αποκτήσετε τον απόλυτο έλεγχο του ξενοδοχείου σας.